Saturday, December 18, 2010

David Villa datang umah aku

Tadi dalam pukul 12 tengahari, David Villa dtg umah aku.. X sempat la plak nak ajak makan nasi.. Cepat sgt dia singgah.. Nak sembang2 pon x sempat.. Tp, sempat la snap beberapa pic David Villa nie sebelum dia singgah dlm tempat yg sepatutnya.. hehe :)


Xdala, mana arah la David Villa nak dtg umah aku.. Dia pon x knai aku.. :p haha.. Ok2, post kali nie nak citer pasal jersey terbaru yg aku beli.. Jersi Barcelona David Villa 7.. Xdala beli yg ori. Janji leh pkai.. Hanya team Manchester United je aku beli ori.. :D hehe



parcel dari posmen


David Villa dlm plastik


David Villa atas meja


yeah.. David Villa



David Villa lagi.. :)


2 comments:

CIKGU MOHD AFIQ said...

wah...beli d mana?
nmpk cm ori jer...siap de bungkusan...hoho

ikmaLisme said...

beli kat intnt..

lelong.com.. :)

x mampu la nak beli yg ori utk team lain.. :P