Sunday, August 23, 2009

Kenangan SK Kota Warisan, Sepang

5 Wibawa
(Pendidikan Sivik)

5 Rasional
(Kajian Tempatan)


5 Amanah
(Kajian Tempatan)


4 Wibawa
(Pendidikan Jasmani Kesihatan)


4 Rasional
(Kajian Tempatan)


2 Amanah
(Pendidikan Jasmani Kesihatan)

Ini merupakan koleksi kelas-kelas yang telah cikgu Ikmal ajar di SK Kota Warisan selama 2 bulan.. Hope, semua gembira sewaktu cikgu mengajar.. miss u all.. =]


9 comments:

MOHD AFIQ said...

dah abih ngajo ke bro?

ikmaLisme said...

dah..

tahun depan la next praktikum fasa 3.. =]

faqhrule said...

kelas amanah, wibawa, rasional..
kenapa kau tak macam kelas kelas yg au ajar?hahaha

Anonymous said...

betul ker perangai ckg mcm 2??Kat sklh ckg baik jer.Tp garang skt.

Anonymous said...

ni sya afina

rohisyam said...

betul cikgu tak garang pun.tapi ajar tahun 4 garang gilerr.nasib baik saya tahun 5.

ikmaLisme said...

kan cikgu nah ckp, klu kamu jaga kelakuan kamu, cikgu pon x garang..

kalau dh xnak dgr ckp cikgu, terpaksala cikgu jadi garang.. :D

Nur Afina said...

cam ne ko leh tau acik ckg ajar tahun 4 garang gilerrr??sila jwb pertanyaan aq!????wei acik ko main habbo apa hah???

Anonymous said...

Hye,ckgu.Sya x prasan pun yg ckgu pnah ajar SKKW.Yg ckgu bju hijau dlm gmbr 2 amanah tu mak saya.Ckgu tau x taun nie ada 16 org 5A dan 18 org 4A1B kat sini.Saya 5A.