Wednesday, November 5, 2008

Minggu Exam dah Tiba

semua pakat berbincang last minit.. kantoi..


Sani senyum sbb "boleh jawab"..hahaha


Jang muka ketat x reti jawab..hahaha..


Khalil n Acap dok berbincang ngan Ninie.. kantoi wei..=p


dok tekun menjawab soklan exam..huhuhu..

Minggu ni sampai minggu depan adalah minggu yg perit bagi diri aku malahan diri kwn2 aku jugak.. Sbb minggu ini ialah minggu exam.. huhuhu... :( Sem ni aku amik 6 paper. 1 paper subjek Seni Dalam Pendidikan, 2 paper Pengajian Sosial, 1 paper Pendidikan Jasmani & 1 paper Pendidikan Seni Visual.. bnyk gak tu.. =p

so, aku dah abis 4 paper dah.. tinggal lagi 2 paper (PJK & PSV).. so minggu nie, bley rileks sket sbb next paper lambat lagi.. hehehe.. biasala aku,stdy last2 minit.. stdy apa yg spot je.. klu x masuk spot, gamble je la.. hukhukhuk... :P GUD LUCK YEA!!

p/s : selamat menduduki peperiksaan kepada semua pelajar KPLI, PPISMP & PISMP.. =)

2 comments:

Anonymous said...

mak aiih..mn aci satu meja dua org..sng la meniru cm ni...hu2..x aci la..meja ktrg jauh nk mamposs..gajah pun leh lalu..

ikmaLisme said...

aci apanya..
mcm meja kami gajah leh lalu..
mau pecah meja tu klu gajah lalu..
nak exam kat mana lak pastu??
hehehe..