Monday, October 27, 2008

Majlis Tahlil & Kenduri Aqiqah Yasmin.












tut2..tut2..henphone aku berbunyi..maknanya ada mesej masuk la tu.. so aku pon bukak n baca.. msg dari mama.."Imai nak balik tak minggu ni,ada kenduri".. huh skema tol mama aku tulis mesej..hehehe.. =D aku pon balas la mesej, "Tgkla dulu sbb tkt ada keje nak wat"..so ari jumaat, aku ada exam SDP.. Alhamdullilah boleh wat =) pas je exam, aku g kajang tgk tiket. tgk2 tiket dah habis.. so terpaksala tumpang kak yang (3rd sis) balik penang.. so, kami berlima uda(bro), achik(5th sis), kak yg n nyah(2nd sis) balik penang naik keta nyah..terpksla aku drive sbb hukuman lambat knfrim nak balik penang.. hukhukhuk..
Kenduri Aqiqah ni sempena cucu sulung papa n mama (Yasmin Zahirah).. =) majlis dimulakan dengan majlis cukur rambut oleh imam2 Taman Harapan..majlis tahlil pula dikhalifahkan oleh Ustaz Hassan Albrar.. selesai je majlis tahlil, majlis jamuan makan.. pelbagai juadah yang disediakan,yg paling sedap kambing masak kurma.. =D

p/s : Al-fatihah kpd rakan Uda (Zamir) yg kembali ke Rahmatullah ari sabtu yg lalu kerana xcident.. Al-Fatihah...









2 comments:

faqhrule said...

cha..
pakai baju melayu suaq jean..
pakai la suar melayu
adoiai

ikmaLisme said...

sj je pkai seluar jeans sbb nnt klu pkai seluar baju melayu x pkai sampin, nmpk "tut"...hehehe.. :p