Friday, October 12, 2012

I'm Back!




Assalamualaikum,

Dah lama aku x menulis dalam blog nie. Aku meninggalkan sebentar dunia blog nie atas sebab2 tertentu. Aku perlu kekuatan untuk pulihkan keadaan seperti normal. Aku perlukan kekuatan semangat IKMAL yg dahulu. Alhamdulillah, Allah kembalikan semula kekuatan dalam diri aku.

Kini aku selesa dengan kehidupan aku sekarang. Rasa tenang sedikit sebelum2 nie. Hubungan antara adik-beradik dan family kembali ok selepas apa yg berlaku sebelum nie. Thanks Allah! When your feeling so down, just turn to Allah. :)

Alhamdulillah, dengan berkat doa, Allah sekali lagi memberi aku peluang & kesempatan untuk bertemu seseorang yang cukup bermakna dalam hidup aku skrg nie. Thanks to her. So, pasni mungkin aku akan kembali menulis dlm blog nie. Aku menulis semata-mata utk share apa yg aku rasa n alami. Thanks again & have a good day. :)


p/s : "I'm back to normal and enjoying life again" - Duane Downing

No comments: