Monday, July 12, 2010

Internship

Apa itu internship?? haha².. aku pon x brapa nak pasti sgt..

Yg pasti, pegi sekolah, siapkan 3 projek & dpt 2-4 masa untuk mengajar.. hehe
².. ;)

So, internship kali nie, aku terpaksa bertukar ke sekolah lain disebabkan terdapat beberapa masalah yg timbul pada praktikum ke-3 yg lepas (my nightmare).. :p


Alhamdulillah, aku pilih SK Cheras Jaya untuk menjalani internship selama 1 bulan nie bersama
² ngan Ashraf, Amir Amzar, Faiz, Hadi, Ridhuan, Safreen dan Amzari.. Ada gak 5 org student IPG Teknik wat internship kat sekolah yg sama.. (Aput, Al, Kamal, Mariah & Ellen)


Maka, terpaksa la memikirkan projek
² yg bakal dilaksanakan selama sebulan kat sekolah nie.. Senang citer, pihak sekolah ada projek² dia sendiri, so utk memudahkan, kitaorg juz join apa projek yg dirancang oleh pihak sekolah..


Kami dh decided nak laksanakan 3 projek :-
i) Program Muhibbah Tahun 4 & 5 sempena Hari Terbuka Sekolah
ii) Perkhemahan Unit Beruniform di Melaka
iii) Projek Keceriaan (Mural)


Alhamdulillah, projek 1 & 2, telah selesai dilaksanakan.. Tinggal 1 je projek lagi..


So, kali nie, aku kena ajar 2 kelas, kelas tahun 4 untuk subjek Sivik dan kelas tahun 5 untuk subjek Kajian Tempatan.. ;)


nie pic grup aku time camping aritu
p/s : Naib Johan Pertandingan Kawad Kaki.. ;)


1 comment:

faqhrule said...

sebab tu gua ada dua FB dol. satu untuk anak murid add, satu untuk merapu