Wednesday, November 4, 2009

Gelora Jiwa Muda

"GELORA JIWA MUDA"
Hahaha.. Lawak plak aku bila jumpa kopi segera nie.. Tagline dia mmg tertarik.. Mcm kopi nie khas untuk org2 muda ataupon untuk org2 "Old Timer" yg tengah bergelora.. Bila aku pikir2 balik, umur aku dah masuk 22 tahun.. Dah masuk awal dewasa, spttnya pemikiran aku dah mcm orang dewasa.. Dlm batch aku, x kira kat sekolah menengah or kat maktab, xda lagi yg mendirikan rumah tangga.. Pelik.. Batch junior, ada yg dh nak kawen..
Adakah mmg telah tersurat yg batch aku nie lambat matang berbanding batch2 lain?? Entahla.. Xpe2, pasal rumahtangga, aku cadang nak berumahtangga selepas 1 tahun bekerja.. InsyaAllah.. Klu dh ada jodoh.. :D

4 comments:

bro.zabar said...

Mahu nye tak bergelora kalo kandungan kopi tu pun dah tertulis ekstrak herba LIAR!! hahaha
Meh Secawe:p

ikmaLisme said...

z, bila mau ada facebook??

lyanaixora said...

hahaha
memang sesuai u org tua yg tgh bgelora jiwa..kekekek

ikmaLisme said...

lyana : hg bila nak kawen?? haha~~