Thursday, September 3, 2009

Kenangan SK Kota Warisan (Part III)

Hadapan sekolah

Bersama En Farizul

Bersama Guru Besar



12 comments:

faqhrule said...

bersama dua orang guru besar patut caption gambar bawah sekali

ikmaLisme said...

haha.. bulan posa wei..

faqhrule said...

ok2 kang aku muncung kang...

ikmaLisme said...

mucong dok?? haha~~

Nur Afina said...

muncung 2 aper ckg??pasal faqrule 2 mcm mengada-ngada erk??ckg jgn marah!

Aida Ali said...

Salam ziarah Ikmal. Terima kasih atas jasa Ikmal dan rakan-rakan semasa buat praktikum di SKKW. Maaf atas segala kekurangan. Senang-senang, singgah le sekolah (Gambar saya pun ada - glamor sekejap)

rohisyam said...

Betul tu cikgu singgahlah sekolah kami bila ade mase. Kalau tak ade cuba adekan ye.

ikmaLisme said...

insyaAllah, myb pas raya saya & Faiq akan ke SKKW sehari..

untuk tugasan Assignment.. :D

Sofia Nabila Azman said...

nanti klau ckgu dtg pas raye,jangan lupe bwak duit raye untuk kami sume....mksudnye...dompet cikgu mesti kasi penuh tau!...hehehe...

Anonymous said...

ckg,yg komen 2 bkan nur afina yg wat,tp adik dia yg wat ialah sy sendiri!sorry erk ckg!masa 2 sy mrh ngan kakak sy.kan kali ni bulan puasa so,tak bleh wat cam 2...maafkan sy ckg!!!!.sy tau ckg sume pass dia usr dia hehehe.

Nur Afina said...

adik sy 2 mmng edik skt.a'ah ckg nnti masa nk sambut hari raya kat sklh ker ziarah lah kita kat sklh!bawak duit raya sendiri.ziarahlahhhhh

ikmaLisme said...

insyaAllah.. :D